top of page

פייסבוק לייב לרגל ט"ו באב יום האהבה - נדבר על הריפוי הרגשי אישי מיני וזוגי ב"תבונת הנרתיק" ב -21:00

האהבה: שפין ופות נפגשים? מכאב אישי לזוגיות מאושרת.

האם הגברים באמת בוכים בלילה? אמת קטנה תעמוד זקופה, ומה את עושה בארבע לפנות בוקר כשאת לא נרדמת!


אנו רוצים להזמין אתכן ( וגם אותם ) למפגש שיעסוק בריפוי הרגשי מיני הזוגי שלנו.

מדוע נשים תמיד באות ומביאות את בן הזוג? מדוע יש דברים של מדברים עליהם? והאם אפשר באמת להגיע לריפוי אישי כשרק אחד או אחת מבני הזוג עוברים תהליך? אז בואו למפגש שכולו רגשות, מגע וצלילים של הגוף.


היום בפייסבוק LIVE בקבוצת תבונת הנרתיק אנו עולות ( רות קורן ואני ) לפני קבוצה של 10,000 נשים מדהימות לדברר על מה שכואב וזה הזמן להביא את בני הזוג ולבנות באהבה במיוחד ביום האהבה בשעה 21:00 - מצ"ב קישור לקבוצה בסוף הטקסט.


בקליניקה שלנו אנו מטפלים בזוגות המתמודדים עם אתגרים רבים: פער בחשק המיני, נשים עם ווגיניסמוס המגיעות לרות לעיסוי יוני, גברים עם שפיכה מהירה וחוסר ביטחון עצמי המבקשים להגיע לאיזון ומפגש מצולם לחיזוק הדימוי העצמי. בקיצור א.נשים שאינם מחוברים לגופם המבקשים לחיות בזוגיות...


בשיח היום ננסה להבין מדוע נשים הן מביאות הבשורה, הן לרוב לאחר מספר מפגשים משלבות את בן הזוג. אתלנו בקליניקה לאחר שיח ותשאול מעמיק אנו מתחילים לעבוד ביחד, להתיר את הקשרים ולחבר את הלבבות.


במפגשים עולים שאלות, רגעים מביכים המקבלים מענה המביא לריפוי. לסיכום בסוף התהליך כיף לראות אותם בונים את הזוגיות שלהם מחדש.

חשוב להבין שבמידה ויש התאמה זוגיות באופן כללי; ואתם מסכימים על הכל: מי מוריד את הפח, איזה צבע המגבות של המטבח ומחזיקים בדעות דומות אבל המפגש המיני בעייתי ! אין זה אומר שיש ל"פרק את החבילה" נהפוכו, בערב ט"ו באב אנו מזמינים אתכם למפגש זוגי מיני מיוחד ובונה, אנו נהיה במרחב טיפולי הוליסטי בירושלים ואתם במקדש שלכם עם כוס יין טוב, נרות חיבור לרשת הפייסבוק בקבוצה של "תבונת הנרתיק" היום ב 21:00


מצפים לכם/ ן רות ולי-שי







bottom of page